top of page
  • Фото автораIryna Stetsiuk

Хімія 7 клас №3

Оновлено: 17 вер.

Тема. Ознайомлення з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.

Лабораторне дослідження №1. Дослідження будови полум’я. Інструктаж з БЖД

Завдання: §3 -прочитати, переглянути відеоурок, виконати тест


Відеоуроки: https://youtu.be/sELlHtXaXzg



Лабораторний посуд.

Більшість посуду для хімічних дослідів зроблено зі скла, решта — із порцеляни або пластмаси. Працюючи зі скляним посудом, треба пам’ятати, що він легко розбивається і може тріскати під час нагрівання.







Полум’я не є однорідним — і за кольором, і за температурою, яка досягається в ньому (мал. 14). У нижній, темній, частині полум’я температура невисока. Через це, а також унаслідок нестачі повітря горіння парафіну тут майже не відбувається.

У середній частині полум’я температура вища. Частина речовин у ній згоряє, а решта перетворюється на горючі гази і часточки сажі (ви їх помітили на порцеляновій чашці або шпателі), які розжарюються і світяться. Тому ця частина полум’я найяскравіша. Верхня частина полум’я має найвищу температуру. Тут усі речовини згоряють

повністю; при цьому утворюються вуглекислий газ і водяна пара.

Отже, під час проведення хімічних дослідів нагрівати речовини потрібно у верхній частині полум’я, де температура найвища.

115 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page